Her kan du finde et lille udvalg af de mange skranker vi kan tilbyde.
Skranker til receptionsområdet
Skranken er ofte det første, der møder en kunde i en virksomhed. Det er skranken, der skaber rammerne for et professionelt modtagelseområde.
Har dit firma brug for et nyt ansigt, så hjælper Furniture Team med en "ansigtsløftning" til receptionsområdet.
Beskriv hvad I har brug for, hvem der skal arbejde i området og hvilket indtryk I gerne vil opnå, så vil vores professionelle rådgiver hjælpe jer.
Skranker som arbejdsplads
Skranker fungerer typisk som permanent arbejdsplads for en eller flere af virksomhedens medarbejdere.Skranken bør derfor have en bordplade, som skiftene medarbejdere kan tilpasse til den korrekte højde.
Den skal have en praktisk dybde, så det er nemt for medarbejderen at tage imod gæster, pakker og arbejde ved en computer.
Skranken skal være indrettet på en funktionel måde, så det er let både at kommunikere over skranken og arbejde bag den.
Standard eller specialtilpasset
Vores brede udvalg af standard-skranker gør det muligt, at finde skranker der passer til resten af møblementet i jeres receptionsområdet. Alternativt kan du vælge at få udarbejdet en specialløsning, som opfylder alle de specifikke krav I har til udseende og funktionalitet.Vi har et bredt udvalg indenfor ståskranker og skranker med og uden indbygget hæve-sænke løsning.
Som supplement til receptionsområdet leverer vi også belysning, kontormøbler, reoler, lounge møbler, højborde, barstole, skærmvægge og tavler.